Publications

Export results:
Type [ Year(Asc)]
Filters: Author is M. Mesonero  [Clear All Filters]
2006
Multiobjective Evolutionary Induction of Subgroup Discovery Fuzzy Rules: A Case Study in Marketing, Berlanga, F. J., del Jesus M. J., González P., Herrera F., and Mesonero M. , 6th Industrial Conference on Data Mining (ICDM), Volume 4065, Leipzig (Germany), p.337-349, (2006)
2005
Evolutionary Induction of Descriptive Rules in a Market Problem, del Jesus, M. J., González P., Herrera F., and Mesonero M. , Intelligent Data Mining. Techniques and Applications, Studies in Computational Intelligence, Volume 5, p.267-292, (2005)
2004
Algoritmo Evolutivo de Extracción de reglas de Asociación aplicado a un problema de marketing, del Jesus, M. J., González P., Herrera F., and Mesonero M. , III Congreso Español de Metaheurísticas, Algoritmos Evolutivos y Bioinspirados(MAEB), Córdoba (Spain), p.102-104, (2004)
Extracción de reglas DNF difusas en un problema de marketing, del Jesus, M. J., González P., Herrera F., and Mesonero M. , XII Congreso Español de Tecnologías y Lógica Difusa(ESTYLF), Jaén (Spain), p.351-356, (2004)